Edamom25 meleksaymaz kadın hastalıkları ve dogum da yattım 1 bucuk 2 senem orda geçti temiz hastane trayaj bölümünde bekliyor sancısı olanlar sonra yan tarafta dogum hane var orda dogum yaptırıp odaya çıkartıyorlar
Edamom25 meleksaymaz herkes memnundu ama doktordan doktorada degişiyor benşm doktorum ali acardı ona gelenler memnundu
meleksaymaz Edamom25 hasan energine gittim bir kez ben memnun kaldım açıkcası sadece ileriki dönemleri ve doğum zamanları nasıl olır bilemedim
Edamom25 meleksaymaz bi defasında banada bakmıştı asistanlarla beraber ali acar ameliyataydı ilgiliydi