Nazlimom iremuziii benim 200 bile değildi 140 ı biraz geçince doktor hemen başlattı bebeği riske atmamamız lazım dedi , ama mesela kuzeniminde 186 larda cıkıyodu ona başlatmadı doktoru doktordan doktora değişiyo
iremuziii Ahuum ayyy valla mı 🤗 mutlu oldum. Ekmek ve şeker yemessem böyle. Ekmek yersem en, az 140dan başlıyor. 😊
Ahuum iremuziii çok iyi hiç merak etme .230 cıktı bnm doktor diyetle insuline gerek yok dedi. Ama ben diyet yapmadıgım için insülin kullanıyorum. Bide bnm açlığım 150 den başlıodu .