Zeze96 Bugün kalçamda bir ağrı başladı ve yürürken gerçekten canımı çok fazla olmasa da acıtıyor.Neden olabilir bilen var mı Şuan 9. Haftamdayım
Nazlimom Zeze96 evet bebek yerleşiyor benimde kalça ağrım coktu yatamıyodım yan yatınca geçiyodu sonra geçti kendiliğinden
Makarnaasigi Zeze96 Benim 8. haftadamda başladı ve doğumdan sonra geçeceğini duydum..İnan ki bazen oturdugum yerde kalıyorum hiçbir şekilde kımıldayamıyorum kalçamın ve kuyruğumun kramplarından agrılarından..17. haftadamdayim daha da şiddetleniyor ama geçmiyor🙁
Zeze96 Nazlimom ya bende internette baktım biraz ilk üç ayda normal değil yazıyordu biraz korkmuştum teşekkür ederim 🌸
Zeze96 Bir an önce sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah bunu düşünerek bende kendimi motive ediyorum benimde üç gündür böyle ara ara ağrı oluyor yine 🥹