Gul616161 aybukekurt55 ben canım ara ara kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor, azıcıkta akıntım var. Ben çatlatma iğnesi olmuitum. Bugün 10.gün kan testim 10.85 ama iğne etkisi olabilir diyorlar
Miracleee aybukekurt55 benimde 6 Ocak canım. Gelip geçen hafif sancılar oluyor kasıklarımda. akıntım var. Belim ağrıyor. Birde iştahım çok açıldı. İnşallah gebelik belirtisidir bunlar 🙏