Cancu- Rahim kısalığı yaşayanlar süreci nasıl geçirdiniz. Bende rahim kısalığından yatak istrahatindeyim
Serosss Cancu- 25 de kanama ile gittim rahim kısalığı dendi 2 gün hastanede yattım simdi evse yatıyorum bu gece 28 oluyoruz progestan fitil kullanıyorum ara ara lekelenmem oluyo doktor normal dedi salı günü kontrolüm var hala düzelmedi sanırım bilmiyorum..
Rainak Cancu- 31 haftalikken hafif bi kanamam oldu rahim ağzım kisalmis. Doktor erken dogun riski var dedi. Full yatmadım ama dışarı falanda çıkmadım. Evde dinlenerek işlerimi yaptım yinede. Suan 38+5 haftaligim ve gelmek bilmiyor. :)
iremsenpli11 22.haftada acil serklaja alındım yatıyorum o zamandan beri 26+6iz sürekli yatıyorum uzunnbir süre de yaticaz diye düşünüyorum ☺️
edanur44 MelisaGgg aynıyız canım benimde 24 de acil atıldı bende halen yatıyorum yemek WC biraz evin içinde dolanıyorum onun haricinde sürekli yatıyorum genel olarak 35.Haftamdayım bende
Cancu- Bende 29. Haftadayım 25 mm lerde rahim boyu bende sadece wc yatak kan sulandırıcı iğne ve progestan fitil kullanıyorum birde magnezyum