Kızlar merhaba🌸 6+1 haftalığız😍 Kasıklarımda ve belimde 2 gündür ağrı var hatta uykumdan uyandırıyor. Birkaç gün önce de çok az pembe lekelenmem oldu, doktorumla görüştüm sıkıntı olmadığını söyledi progestan verdi. Kızlar bu bel ve kasık ağrısını nasıl hafifletebilirim? Belime sıcak su torbası koysam olur mu?