30 haftalık hamileyim hangi beşiği alsam bilemedim daha çok mobilya beşik alma taraftarıyım daha sağlam durduğu için. Acaba kullanım olarak hangisinin avantajları fazla Park beşik duyduğum kadarıyla büyütülüp küçülebiliyormuş ileri de katlayınca da küçük bir alana sığabiliyormuş tecrübeli anneler siz hangisini önerirsiniz