RABIAOZK bende mevsimlik uzun kollu alıyorum, banada 5li takımlar daha kullanışlı geldi ama kimiside tulumlarda kullanışlı dediği için kafam karıştı ilk çocuk oluncada işin içinden çıkamadım ne alsam etsem diye :) ama patiksiz tulumlar daha mantıklı geldi 🤍