Ozge11 benim kızım Zeynep, şimdi kargaya yavrusu şahin görünür derler ama ben anlatayım siz karar verin 😅1.5 yaşından beri dilli ve şuan 2.5 yaşında patır patır konuşuyor çok akıllı sevgi dolu miniğim 1 aylık oğlum var şimdi onu öyle seviyor ki insanlar hayret ediyor kıskanmamasina, çok da zeki duyduğu her şarkıyı ezberliyor şimdiden çocuk şarkılarını falan bizim dinlediklerimizin bile nakaratlarini ezberlemis söylüyor o derece. Okula giden çocukları görüp imreniyor şimdiden hatta kendisine de çanta aldım sırf bu yuzden evimiz zaten kalemler ve boyama kitapları ile dolu kitaplara da çok ilgi duyuyor ben ona masal okuduğumda benden sonra kendi okuyor gibi yapıyor aklında kalan kelimelerle. Benim tanıdığım çoğu zeynepte böyle akıllı ve sevimli rahatlıkla koyun bence bu ismi zaten asla eskimeyen bir isim 🌸