Herkese merhaba. Tüp bebek ile pozitif gördüm. Şuan 4+2 deyim. Lutinus fitil kullanıyorum. Doktorum fitilden sonra 5 dk yat, 10 dk yürü dedi. Ama genelde buradaki arkadaşlar yarım saat yatıyorlar kalkmıyorlar. Kafam karıştı 🤔 siz nasıl kullanıyorsunuz ?