Cnm bnde 35. Haftadayım bebiş çok iyi çok sükür ama kilosu cok az ilerleme yok 2270 dedi kilosuna ama skntı yok dedi doğuma kadar 2500-3000 arası olur inşallah ben cok üzüldüm doktorum üzülme zayıf doğan bebek daha doğduğunda daha hızlı toparlar dedi benm bebeğimde minyon cılız bişi olacak sanırım 😅 kafama takmıyorum herşeyi yiyorum ama bebek kilo almıyor malesef üzülme aynı durumdayız 🥰