aysess ben batikonu direkt döküyordum azar azar bi yakınım 5lt suya 1 şişe batikonu karıştırmıştı onunla taharatlanıyordu doğum sonrası. Anladığım kadarıyla dikişleriniz çok sürekli ayakta oluyosanız iyileşmeniz de uzun sürer aşağı baskı olduğundan bir de kantaron yağı yaralatı çabuk iyileştiriyor günde 3 kere sürerseniz oranın gerilip acımasını da önlemiş olursunuz