Merhaba. Benim gebelik şekerim var fakat bebek hareketleri ile alakalı bir sorun yaşamadım. İnsülin başladık en azami şekilde çünkü ölçümlerim çok sınırda çıkıyor, suyumun iyi olduğunu söyledi doktorum. Bebek de çok hareketli yani bir durağanlık hissetmedim ama doktorum “ senin bebek biraz zora benziyor” demişti. Bebek yapısı ile alakalı olabilir