21+3 oldum. Bebeğim çok aşağıda hareketleri kasığımın hemen üstünde hissediyorum. Ama normalde okuduğum bilgiler arasında göbek hizasına çıkması lazım deniyordu. Bende öyle değil. Randevuma daha var. Böyle bir durum sizde de var mi. Sonradan yukarıya çıkar mi?