Aynısı başıma geldi6. Haftada oldu 1 ay sürdü 13. Haftaydı sanırım kanamam tekrar başladı 2 aydan fazla sürdü Şuan 29. Haftadayız o süreçte hiç kalkmadım nerdeyse ama kesilmedi kanama çok kanamalarım oldu benim adet olurken böyle kanamam olmuyordu öyle diyeyim hatta kesenin içinde döküntülerini bile gördük düzenli iğne vuruldum serumlar yedim haftalık progestan fitil kullandım kullanıyorum hala günde 4 tane 2 sabah 2 akşam ayaklarının altına yastık koy uzan o kanayan yarananın kabuk bağlaması gerekiyor 🙏 sıcak duştan,fazla hareketten,ilişkiden uzak dur