Ben de 4 gün sonra 40ı tamamlıyorum. Hic acılma olmadan suni ile baslatma zor dedi doktorum ben de istemem zaten. Ancak bir fitil ile açılma saglanırsa sonrasında suni ve kendi sancımı kullanacagız
Bu fitil ile dogum yapanlar hic oldumu acaba, hepimize saglıklı mutlu dogumlar 🙏🏻