Duyguu 36. Haftadayim agda önerenlerde var erken doguma sebep vericegini söyleyenlerde hangisi doğru sizce öneriniz varmı kızlar?
Habibeseyit Duyguu valla canım ben şuan 38+3 teyim dün gidip agda yaptirdim rahatladim Allaha şükür şimdilik bir şey de olmadi ama sen bilirsin
Maviii Duyguu erken doğumun sadece ağdayla olacağını sanmıyorum canım, rahim ağzı kısalığı uzunluğu ile alakalı.. her şeyde erken doğum olur mu diyoruz aslında bilmediğimizden😊 bende ağdaya gitmeyi düşünüyorum bir iki hafta geçsin ama öyle gideyim
sudamlasi Duyguu jilet kullanıyorum ağda mahvediyo beni. Ama ağdayla bi problemin yoksa ağda diyorum.
Hatunnn Habibeseyit ya ben merak ediyorum cok afedersiniz agdayi yaptirirken nasil uzzaniyorsunuz mesela arka taraf icin yuzustu yatamiyoruzda nasil yapiyor agdaciniz
EMFE Ağda kesinlikle ben duymadım erken doğum diye doktorumda önerdi.bide doğumdan sonra en azından belli bi süre rahat edersiniz
Aysehatun Duyguu 35.de yaptırdım hiçbir sorun yaşamadım doktorumda yaptırabilirsin dedi şuan 38+1 günlük hamileyim haftasonu gelmeden yine yaptıracağım,eskiye göre hassasiyet oluyor ana yapan kişi küçük küçük yapsın tertemiz oluyor
Bugra Duyguu kesinlikle ağda ben yaptırdım 36. Hafta da sıkıntı olmadı hala da bekliyorum 39.Hafta gelen giden yok🤣
umranozby Duyguu ağda yaptırabilirsiniz eğer riskli genelininiz yoksa bende o haftalarda gittim hem uzun süre çıkmıyor insan rahat ediyor ağda da jiletle ertesi gün yine çıkıyor
aysgldlrl67 songul2553 ben daha hic keseyi gormeden sonuclarla anlamistm hamile oldugumi.doktora direk mesaj attm.hocam sonuclara gore hamileym.size gelmeden agdaya gitmek istyrm.bebek daha yerlesmedigi icin sikinti olurmu diye sormustm.bisey olmaz git dedi.. ama korkarak gittm yine de.sonucta hic tutunmamis bir bebek..ister istemez kendimizi de skiyoruz agda da...yine de gittm cok sükur bisey olmadi bana.. siz yine de doktorunza danisin istersenz.
Hatunnn Duyguu canm erken dogum riski oldugu zaman agda riskli olabiliyor ama illa dogumu baslaticak diye bse yok. Ama istemsiz kendimizi kasiyorsak filan ozaman riskli olabilir erken dogum riski olan bi anne icin mesela ben🙋🏻 36 dan sonra yaptircam oyuzden o haftaya gelebilirsek:)
Mutlulugum Agda yapamiyorum suan cok hassasim heryerlerim aciyor. Jilet kullanacagim 37 haftayim. Ama hemen cikiyor. Ve tamamen de temizleyemiyorum gobis engel oluyor canim.
MgeTimurhan Ben de jilet yapiyorim mecburen cok hassasim hele su donemde anneme aldiriyorum goremiyorum cunku gobikten 🤷♀️ Her banyoda yanimda annem bizde kaliyor dogum olacak sebebiyle sadece ozel bolgeme jilet yapıyoruz maalesef keske onceden lazer yaptirsaydim diyorum simdi