5.aydan (20.hafta) beri erken doğum riskiyle mücadele ediyorum. Tüm istirahatlerime ve progestan ile çok şükür 7bucuk aya kadar 25 mm ile geldim. Bu süreçte 2-3 cm kısalmalar ve artmalar yaşandı. Ama bugün 33+3 haftalığım ve bir anda 20 mm’e düşmüş rahim ağzı kısalığım, 5 mm kısalmış geçen hafta kontrolde sorun yoktu.
Nst’de sancım cıkmadı ama eve geldik akşam 6 gibi, yemekten sonra biraz uyumuşum, regl sancısından daha şiddetli bir regl sancısı gibi ağrıyla uyandım belim kopacak gibiydi, o bi 3-4 dakika sürdü geçmedi bir türlü. Sonra hafifledi ve devam etti. Şimdi devam etmiyor ama endişeleniyorum biraz. Düzenli ağrılar olmadığı için nst’de de 3-4 saat önce bir şey çıkmadığı için endişe etmemeye çalışıyorum.
Sizde böyle bir durum var mı? Veya yaşadınız mı? biraz konuşalım mı