Busrahio Kızlar nasipse aralik 12 de 32 haftam doluyor 2 hafta dha dişimi sıkıp aralığı doldursam tam maas alsam diyorum ama 32 haftada rapor alip aralik sonuna kadr calisabilir raporu verirlermi yoksa calisabilir raporunu sadece 37. Haftaya kadar mi veriyorlar bilgisi olan var mi yani 37 haftadan once bi tarihe çalışabilir raporu verirler mi
deletedmom734 Busrahio 32 de çalışabilir raporu alırsın 37 ye kadar bir zamanda bunu bozdurabilirsin eğer 37 ye kadar çalışmak istemiyorsan
bsebse Kizlar raporu ozel hastaneden mi aliyoruz yoksa develete gidip sadece rapor alip cikabiliyor muyuz deletedmom734 oykuannesi
Baharonder Devletmi veriyor yoksa ozelde veriyormu 30+2 olduk bizde bende kasimin 3 nde doluyor ama calismak istiyorum tabi