Snglhfs Mrblar hergun bi sıkıntı için post acıyorum biranönce saglıkla kucagımıza alsaydık meleklerimizi doktorum suyun bıraz fazla dedı cok sıkıntı dgıl şuan dedı ama bn yıne ilerlemesin dıye bi sorayım dedım nasıl normale döndü suyunuz varmı bnm gbı olan
agylik Snglhfs beslenmede karbonhidrat çok tüketmemeye özen gösterin. Benim de suyum fazla idi gebelik şekerine bakılmistı o yüzden. Beslenmeye ve günlük içtiğim su miktarına dikkat edince düzeldi. Yürüyüş de yapmaya çalıştım.
Papatya24 Snglhfs Ben iştahım çok artmıştı ekmek çok fazla tüketiyordum her gün çok çikolata tatlı tüketiyordum kendim çok zayıf olmama rağmen 27. Haftalarda bebeğin kilosu ve suyum fazla çıktı un ve tatlıya dikkat et dedi biraz azalttım 31. haftamda gittim düzelmiş
agylik Snglhfs evet pirinç patates bunlarda da nişasta olduğu için tüketirken aşırıya kacmamakta yarar var ben diyetisyene gidiyordum hiç vermemezlik yapmıyordu ölçülü veriyordu. Dikkat edince suyum normale döndü 🤗 kafanıza çok takılmasın beslenme ile çözülebilir bir durum su fazlalığı 🤗 son haftalarda yine artmışti benim dikkat etmemiştim kek kurabiye yemiştim sonra 1 hafta dikkat ettigimde düzene girmişti ✨