Fatmabltc Kzlar 9+5 teyim ilk oğlumda sabah kusuyordum geciyordu bunda akşamları başlıyor bakmam gereken oğlum var ve yemek yiyemiyorum kusuyorum midem hep ağzımda.. Öyle ağlıyorum ki.. Allahım bana yardım et. Geçmiyor nolur benim gibi olan var mı ki
Duyulurum Fatmabltc Allah yardımcınız olsun. İlaç kullanıyor musunuz? İnşallah bir an önce geçer bulantılar
Tuba11 Fatmabltc aynı durumdaydım inan hamilelikten nefret ediyordum gece gündüz ağlıyordum. “Pulcet 40 mg” al doktoruna söyle ve yazdır. O kadar güzel iyi geliyor ki onunla rahatlamıştım. Suan bile doğumum Şubat’ta olcak hala kullaniyorum o olmazsa yokum yani o derece.
yanlisanlamaama Fatmabltc bende zofer siz yaşayamıyorum bu ara azaldığı için prilamla idare ediyorum ama 3 gün iyiysem 4.gün atak yapıyor bu hamileliğin cefasını çekmeye gelmişiz resmen😀
Aselhumaninannesi Fatmabltc aynı durumdaydim prilam ve ek olarak onzyd kullandım onlar sayesinde çok iyiyim doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz