Kbraylc Kızlar 20+4 günlük hamileyim bugün ilk defa göbek deliğimin altına doğru hafif sancı gibi sızlama gibi şeyler oluyor yaşayan var mı sizce neden olabilir
nergis_a Kbraylc bebeginin haraketlerini hissetmeye baslamis olabilirsin canim korkma eger agrin artarsa yada gecmezse dr gorunursun ama simdilik korkacagin birsey yok icin rahat olsun
Sare_34- Kbraylc aynı haftalarda bende yaşadım karın buyudukce gobek deligini zorluyor o agriyor suan yok mesala
Kbraylc nergis_a bebeğin hareketlerini 18 den itibaren hissediyorum bu öyle değil hafif sızlama girer gibi
Svmtgy Ben de 18+4teyim bir kaç gündür aynı dediğin his olmaya başladı bir kaç gündür sanırım normalmiş bebiş geliştiği için 🤗