Brck0303 cansualisa bebeğin kilosu kaçtı enson niye 37 de kuvez dedi merak ettim normalde demezler de
A_syma cansualisa Bicak saplaniyor sanki degilmi ? 36+2yim bendede var Muayene oldum aciklik , sanci 0. Kanalda bile degil :)
cansualisa A_syma hayıe bıçak gibi değil çok farklı zıplatıyor bnm kanalda kuzum 2 gün önce sancım da cıkmıstı
A_syma cansualisa Ozaman bir git nst cektir canim. Nstden sonra muayeneye alirlar gerekirse. Evde bekleme riskli geciyordu seninde hatirladigim
Brck0303 cansualisa aslında normal ama belki bildiği vardır her Bebek için aynı şey geçerli değildir inşallah zamanında sağlıkla kucağına alırsın
A_syma cansualisa Rabbim kolaylik versin kuzum Benimde pazartesi (36+5 )sezeryan durumum var Kuvez %90
cansualisa A_syma ay Allah korusun bacım inş 37 tamamlarız bnmde 2 gün var 37 olmama sen neden öylesin
A_syma cansualisa Bebek 32+6da kuzum. Gelisimi durdu gibi birsey. 2100 gram minnakim 😊 Nasip tabi insallah hersey guzel olacak 🌸 hepimiz icin
A_syma cansualisa Bebisin sagligi nasildi peki canim Kac gun kuvezde kaldi Aslinda carsamba yatis yapacakti. Ciger gelistirici yapip sezeryan dedi. Geri yilbasi tatili oluncami ne dusunduyse cok uzun bir yatis olur pazartesiye bakalim dedi
Sellmaseellma cansualisa benimde kaburgalarıma vuruyor 2 saattir nefes alamıyorum canım acıyor yaa yukarı çıkmış sıpa
Sellmaseellma cansualisa aminn tüm hamişlerin allah yardımcısı olsun ocakta kontrolümüz var canım bu ayın başında gitmiştim son 2 haftadır aşırı hareketli dönüyor inip çıkıyor şuan 27 haftadayız
cansualisa A_syma küvez de kuzum suan kusmazsa verecekler inş ertesi günde taburucyuzz demişti arkadaşım