Nezihaaa Merhaba kızlar. 33+2 yim. Bugün doktor kontrolüm vardı bebek kilosuna 1940 dedi ve 2 hafta geriden geliyo biraz küçük bi bebek dedi. İnternetten araştırdığımda kilosu normal ama doktor öyle deyince endişelendim. Belki 37/38. haftalarda alabiliriz bebeği dedi. Sizce kilo nasıl sizin bebeklerinizin kilosu ne kadardı ya da ne kadar şuan.
2022bebeki Nezihaaa Ben kiloya hiç takılmıyorm sağlığı yerinde mi önemli olan bu. 37 ya da 38 de çok küçük bir hafta değil aslinda. Kilo kiyaslamasini sevmiyorum maden suyu, kefir, kuruyemiş, balik,omega3 protein ağırlıklı beslenmek de fayda sağlar 🐣