Hala regl olmadım, bugün gecikmemin 5. Günü ve çok yoğun beyaz akıntım var, ara ara küçük kasik ağrısı dışında başka hiçbir regl belirtim yok normalde regl olmadan önce çok kötü ağrı çekerim o da yok bu akıntı nedir acaba erken gebelik belirtisi olabilir mi olamaz mı