Aselsmoms Bereninannesi çok şükür suanlik yok bebeğim ama pazartesi günü serum taktılar sancım çıkınca nstde sonra tekrar nst bağladılar yavaşladı sancılar çıkarttılar hastaneden 35 olcaz 2 hafta daha dayansın başka bişey istemiyorum 🥺🤲🤎
Bereninannesi Kzytoo benden bir hafta öndesin desene oğlan mı kız mı annesi sağlıkla doğsun inşallah 🥰
Kzytoo Bereninannesi oğlan kuzey Asaf ismide 🤗 inşallah canım sende zamanında sağlıcakla alırsın kucağına prensesini🌸🌸
Bereninannesi denizarenmom aaaa bana da hep kız dediler acaba oğlan olabilir mi diye düşünüyorum bazen 😅sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Bereninannesi Aselsmoms dayanır Allah’ın izniyle annesi sen bol bol dua et sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah kuzum 🥰
_almirasmom Bereninannesi doktorumuz 6 ocak gelın nst baslayalım dedı 30 haftalık oluyorum ozamanda ama ben 1 hafta daha gec gıdıp 31 haftalık ken nst gırmeyı dusunuyorum😃