Dün idrar testim pozitif geldikten sonra kan vermiştim betam 15 çıkmıştı daha regl olmadım bir gün varken öğrendim bu arada bi kaç gündür kasıklarımda ağrılarım ve bir çok belirtim vardı bu belirtiler hergün aynı şiddette mi oluyo kızlar mesela sabah ağrılarım vardı şuan yok bi kaç saattir rahatım hamile değilmişim gibi öyle mi oluyor korktum