beyzaoz 20+4’teyim ve hala bebeğimin hareketlerini hissetmedim. 17. Haftada birkaç kez pıt pıt diye nabız atması gibi bir şey olmuştu ama sonrasında hiç hareketini hissetmedim. Bu haftalarda genelde hissediliyor o yüzden üzülüyorum ben de :(
2022bebeki beyzaoz ilk gebeliginizse 22.haftaya kadar normal. Bu dönemlerde duzensiz hareket olur genelde uyur pozisyondalar🐣
Mge-drkk96 beyzaoz Canım bende 20+3 haftalık hamileyim bende halen hissetmedim inş en yakında hissederiz 14 ocak ta ayrıntılı ve kendi doktoruma kontrolum var
ayselll06 Bende 20+3 teyim. Sırt üstü yatınca bilhassa daha çok hareket ediyor. Rahatsız oluyor olabilir 😊 birde incir falan ye onda da çok hareket ediyor