Betul7 8+3 haftalık hamileyim . Sol bel ağrısı oluyor böyle sinsi bir sancı içten girip çıkıyor. Aynı şey sol kasık içinde geçerli bir sorun olur mu diye korkuyorum. Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin .
Fatma63_41 Kasik ağrısı çok normal iyi hatırlıyorum Bi gece öyle uykum var yari uyanık yarı uykulu sürekli wc gittim kanama olacakmı diye sonra Dr sordum normal dedi kanama olmadigi surece sende içini ferah tut sglikla gelsin