Arkadaşlar hamileliğimin 6. Haftasında özel bir hastanenin Doğum paketine kaydolmuştum. Öncelikle bebeğin kalp atışını duyduktan sonra ödeme başlayacaktı ki öyle de oldu. Eşim hafta içi iş sebebiyle hastaneye gidemefiğinden hafta sonu da muane eden doktorlardan herhangi biri olur dedim ve o doktora gitmeye başladım şimdiye kadar 3 kez gittim ama ısınamadım doktora, sadece enerji anlamında değil, biraz geçiştirildiğimi hissettirdi. Mesela en son mide bulantılarım için rapor almaya gitmiştim ultrasonda bebeğime tekrar baktı. Kalp atışı sesini dışarı vermedi, ben duymadım onun da kuşağında bişey takılı değildi kalp atışları güzel yolunda herşey dedi ve hemencecik masasına gitti. Boyu kaç cm dedim hatırlamıyorum 1-1,5 cm arası dedi daha 1 hafta once 1,40 idi oysa. Ben kimseyi kirmak istemiyorum ama doktor degistirmek geciyo icimden surekli. Dogum paketi alirken demislerdi doktor degisikligi yapabilirsiniz istediginiz zaman diye. Acaba direk degistirsem mi yoksa bu doktora bi aciklsma yspmam gerekiyor mu zaten degistirirken Ben sikayet erkek degil de bi kac doktor daha denemek istiyorum diye istegimi dile getircem. Kimseyi rencide etmek yada uzmek istemiyorum. Sizce evhamlanmak konusunda hakli miyim? Is yerinden arkadasim Henry degistir hic aciklama yapmana gerek yok o kadar para oduyirsun icin Rahat stain dedi ama bilemedim..