Kızlar cumartesi günü rutin kontroller için gittiğimde nst de sancım çıktı ama ben hiç bir şey hissetmedim. doktorum erken doğum riskin var dedi gözetim altında tuttu, akciğer geliştirici iğne yapıldı serum takıldı 12den 6ya kadar nst çekilde sancılar durması için uğraşıldı. 1 gün yatış verdi gece 10da nst de sancılar normal çıktı. Sabah 8.30da gene normaldi. Düzene girdi ve bana nidicard erken doğum önleyici sancı kesici ilacı verdi. Ama bunu kullandığımdan beri gün içinde bazen bebeğimin haraketleri yavaşlıyor.. benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu? Ve 5 gün kullanıp bırak dedi, 5 gün sonrasında sancı çekip doğum yapan oldu mu?