Zln2152 Ayezhanim ay inşallah kuzum ben hep erkek hissettim zaten doktorum da %90 erkek dedi yanılma olur mu bilmiyorum 🤷♀️
aysenur-1998 guzelanne01_ nasıl anladınız bugün cinsiyet için gittim kız dedi ama kız olma ihtimali var mı sizce
guzelanne01_ aysenur-1998 canım teorisel olarak ve hissel olarak sürekli bu konuları araştırdığım için bütün parçaları birleştiyorum erkekte nasıldı kızda nasıldı anlıyabiliyorum kızımdada anlamıştım kız olduğunu oğlumdada oğlan olduğunu hamd olsun verene🙏🏻
Merve2546 Mervem- ben ultrasondan çok anlamıyorum çok yeniyiz daha ama hisiyatım kız diyor birazda kız kesesi gibi sanki erkek daha dağnık büyük oluyor kesesi hayırlısı olsun inşallah
Mervem- Merve2546 bu arada erkek daha dağınık dedin ya genelde ultrasonla alakalı o benim çözdüğüm kadarıyla 😂
Merve2546 Mervem- maşallah 🧿 biz daha küçüğüz 5+0 😅 bende çok merak ediyorum şimdiden cinsiyetini rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah ❤️
Merve2546 Mervem- ya bende bilmiyorum ki şimdi interneten araştiriyorum sürekli her yerde farklı yazıyor ôğrenicez yavaş yavaş 😅
Mervem- Merve2546 adaşız bu arada rabbim kalbinden geçeni en güzel haliyle versin inşallah kaç yaşındasın