Bugün 39 haftalık oldum hiç ağrım sancım vs yok nişanım suyumda gelmedi doğum belirtim yok yani. Sadece bugün bebek çok az hareket etti normalde çok hareketli sürekli toplanıyordu bugün 1 kere toplandı sadece. Doğum belirtisi olabilir mi yada acile mi gitmeliyim yoksa doktoruma mesaj mı atayım bilemedim 🤷♀️