Pskglzr ilk doğumumda hiç çatı muayenesi yaptırmadım, doktorum yapmaya kalkıştı ancak çok korktuğum için dokundurtamadım bile, ama normal doğum travma olmadı, o anki sancıyla kendin çağırıyorsun zaten ebeyi gelip bakın kaç cm açıklık var diye, sancı esnasında hissetmiyorsun bile, korkma herşey olacağına varıyor