Elaass Hanımlar merhaba 7+5 deyim doktor kalp atışı zayıf dedi ve bebek ultrasondan görünmüyor 😔 vajinal bakarak görebildi ve kalp atışını ancak öyle duydu. Pek umutlu konuşmadı hiç benzer şeyler yaşayan oldu mu acaba
momyy__ Elaass aynı şeyleri yaşadim ilk bebegimde bir hafta sonra tekrar gelin demişti gittiğimizde durmustu inşallah sağlıklıdır sizinki 🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Elaass momyy__ sağlıklı olma ihtimali çok düşük dedi gelişim 2 haftadır 6.haftada kaldı 😔 ama kalbi de durmadı , Dr da bu şekilde şu an müdahale edemem dedi önümüzdeki hafta gidicem tekrar
Symaaas Elaass allahtan ümit kesilmez 🥺 umarım senin ve bebeğin için hayırlısı neyse p olsun üzülme 2 bebeğimi kaybettim oğlum kocaman oldu kucağıma aldım her zaman ümit vardır