Hiç panik olmayın masallah baya embryonuz var benimde 23 ile başlamıştı ve 5.gune kadar 16 tane kaldı bide 3. Gün ve 5.gun olarak biliyoruz ama embriyonun gelişimine göre karar veriyolar benim 2 tanesi 4.gunde 5.gun embryosu gibi gözüktüğü icin 4.gunde donduruldu cok şükür 3 hafta sonra doğumum var bunları düşünüp kendinizi yormayın