biranneadayi15 doktor kontrolümde 32+3 idrarımda protein çıktı bende panik yaptım ama doktor hamilelikte normal olduğunu söyledi tansiyonum 10/7 normal yani bu protein neden oldu acaba kafama taktım şimdi başına gelen var mı
Medinehnm biranneadayi15 bendede cıltı bugün korkudan delirdim idrar yoluenfeksiyonu cıktı bende genelerde bi miktar olur idrar yolu enfeksiyonu varken dendi
Aselhumaninannesi biranneadayi15 doktorunuz normal demiş belliki kimsenin başına da gelmemiş olabilirde idrarda protein sebebi tuzlu olsun vs yemekten kaynaklı bol su tuketmemeden kaynaklı olabiliyor
Zeynepsen biranneadayi15 dün bendede çıktı gün boyu tansiyon ölçüp bugün gene spot idrar verdim bişey yokmuş olabiliyomus tansiyonumuz aynı bu oranda sıkıntı olmuyo
biranneadayi15 Aselhumaninannesi evet ellerim ayaklarım çok şişti fazla tuzlu yemiyorum inşallah sorunsuz biter hamilelik
Aselhumaninannesi biranneadayi15 işte tuzlu yemeyi biraktiysaniz birde çok fazla karbonhidrat tüketmeyin suyunuzu eksik etmeyin sorun olmaz
biranneadayi15 Zeynepsen sizede geçmiş olsun benim doktorum hiç panikletmiyor her şey iyi her şey yolunda diyor bir başkasına bakıyorum sorun ediyorlar insan tedirgin oluyor. Benim tansiyon aletim yok ama baş ağrısı ve yüzde şişme olursa gidecem hastaneye
Zeynepsen biranneadayi15 teşekkürler bendede yok bir günlüğüne arkadaşımdan ödünç aldım çünkü tansiyonla hic problemim olmadi şimdiye kadar.simdide bişey çıkmadı gerçi ama tansiyonla bağlantılı bu tansiyon yoksa bide spot idrarda yüksek cikmiyosa normal gebeliklerde olabiliyomus sonuçta böbrekler zorlaniyo bazen normal olarak panik ederlerse seni doktoruna söylersin bı kontrol yapsak diye için rahatlar en azından
Gskader biranneadayi15 bende 26 haftalıkken idrarda protein 38 çıkmıştı ve tansiyonda çıktı şuan tanisyon ilacı içiyorum ve sabah akşam takip yapıyorum doktor ayda bir proteine bakicam diyordu haftaya yine ister heralde ne durumdadır diye inşallah yüksek çıkmaz sınır 140 dı çunki