Bence tekrar vermenize gerek yok ben bu forumda gördüm sürekli kan verip takibi yapılıyor iki kere verirsin yeterli olur yani zaten hesaplayın 5 6 haftalık olduğu zaman doktora gidin, dış gebelik vs deseniz bile zaten dediğim haftalardan önce müdahale edilemiyor yani bu kadar çok kan vermek hem size külfet hem hastanelerde gereksiz bir trafik oluyor