Aysenurozs Haftadayım 3 gündür bel ve sırt ağrım başladı. Sancı gibi değil yani geçmiyor sürekli var. Sizde durumlar nasıl
dygefe 37+2 çok fena bel ve sırt ağrım var şuan da öyle geçmiyor. Geçen hafta nst de sancım çıktı ciğer geliştirici iğne yaptılar serum takıp ilaç verdiler doğum olmasın diye. Hergun gidip nst yapıyoruz sancı çıkmıyor ama benim ağrılarım hep var 😏