Dnz35 Sezryana girerken makyaj yapan felan var mı bide kesilceini biliosun hissetmesende acaba kan kaybı yaşarmıyım nasıl olur die sacma sacma korkular sarmya başladı beni 😀😀 2 ocakta sezryana giricemde düşündükce aglayasım gelio
Seda3425 Dnz35 düşünmemeye çalış canım benimde Allah nasip ederse. 5 inde dogumum isteğe bağlı sezeryan olucam çok korkuyorum ister istemez ama sonunu düşünelim bebeklerimize odaklanalim iyi düşünelim iyi olsun herşey ❤️
birminnosannesi_ Dnz35 ben şahsen makyaj yapıcaktım ama geceden doğum sancılarım başlamış haberim yok sabah erkenden duş bbile alamadan doğuma girdim😄 kan kaybı illa oluyor özellikle idrar yaparken de çok çıkıyor pis kanları temizliyor vücut ama bir süre sonra toparlarsınız