Sema3225 bende de var canım bebek toplanıyor bacak ağrıları dayanılmaz hale geldi akıntılar çoğaldı göbeğim ağrıyor enfeksiyonsuz bir günüm dahi yok zaten. Kasık ağrısı ve idrar sorunları genelde enfeksiyondan oluyor ama sürekli yaşadığım için bol su içmek ve lavaboya çıkmak gerekiyor. Geçen hafta nst ye girdim bu ağrılardan doktorum şüphelendi erken gelir mi acaba diye ağrım çıkmadı nst de yani normal sancılar çok az kaldı artık biraz daha sabır.