29+4 haftalığım çok hareketli geliyor bana kalbim o kadar hızlı atıyor bir zorlanıyorum bugün kontorle gittim normal istiyorum ama ilk hamileliğim o acıya dayanabilir miyim bilmiyorum dedim doktora olmazsa epidural yaparız dedi siz ne diyorsunuz epidural yaptınız mı sigorta yaptirmiştim ben ya normal ya sezeryan paketi seçtim epidurali seçmedik martta doğum fiyatlar artıyor sürekli napsam şaşırdım daha hastaneye sormadım fiyat almadım yılbaşında kesin artacaktır