Sdnrr06 Ahh neler çektim neler ben uyuz olduğumu bilmiyordum eşimin köyündeydim o zaman alerji olduğumu düşünmüştüm geceleri kaşınmaktan ne ç uyku edebiliyordum nede günümü güzel geçirebiliyordum ağlamaklı oluyordum artık yara olup kanıyordu ,evime geldiğimde hemen doktoea gittim ve uyuz salgını olduğunu söyledi benimde uyuz olduğumu, eczaneden karışım ilaç verdi 3 gün boyunca boyundan aşağıya her yer özellikle göbek üstü ve parmak aralarına sürdüm 4. Gün yıkandım hergün hergün çarşaf değiştim yıkanmayan eşyları çöp poşetine koydum bir hafta ağzı kapalı şekilde durdu koltukları ve arabayı sildim çamaşır suyu ve sirke ile sürekli paspas ettim evi dezenfekte kedim eşime geçmemesi için onada ayrıca losyon kullandım.
Kremden hariç kaşınan yerlerime beyaz sirke sürdüm , çay ağacı yağı sürdüm , ayretten çay ağacı sabunu ve kükürt sabunu kullandım duşta hehün kıyafet değiştirdim ben 1 haftada iyileştim şaşırtıcı şekilde ondan sonra ne kaşınma nede başka bir şey eşimede geçmedi.
Uyuz yuva yapıyor bir süre geçti sanıyorsunuz ama yumurtadan çıkan yeni uyuzlar aynı şikayete sebep oluyor yani çok dikkat etmeniz lazım.
Ben gebe değildim o süreçte bunları kullanabildim doktorunuza sorun sizde eğer izin verirse kullanın.
Beyaz sirke
Kükürt sabunu
Çay ağacı sabunu
Çay ağacı yağı
Ayrıca doktorum kaşıntı için hap verdi onu kullandım kaşıntım azaldı ve rahat uyuyordum , metrin krem var birde oda çok iyi köydeyken ben 2 aya yakın çektim bu illeti evime geldim 1 haftada kurtuldum yaraları soydum sirke bastırdım , çay ağacı yağı bastırdım yaktı ama işe yardı geçmiş olsun canım