Kızlar yüzümde fena halde lekeler var hamile kalmadan bi kaç ay önce atopik dermatit denildi bunun sonucu yüzümde lekeler oluştu afedersiniz dayak yemiş gbi görünüyor aynı izler kaldı iki tane doktora gttim hamilesin benim napmamı bekliyorsun dedi sadece mustelanın çocuk kremini önerdi böyle başına gelen var mı veya hamilelikte gerçekten hiç bir leke kremi vs sürülmez mi çok moralim bozuluyor aynaya baktıkça bilgisi olan yazarsa çok sevinicem🥰