Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim 25+1 750 gram erken doğum oldu maalesef bebeğimi kaybettim suan 17+4 hamileyim ama inanılmaz korkuyorum sizlerden şunu sormak istiyorum ilk doğumunda başıma erken doğum öyküsü olup ikinci çocuğu erken doğan varmı yine allah rızası için çok korkuyorum psikolojimi sizlere anlatamam nolursunuz bilğilerini bekliyorum