Pltkbra öncelikle gecmiş olsun canım, eğer sen hiç arastırılmadıysan perinatolıjiye gitmene gerek yok. Amacın düşükmsebeplerini öğrenmekse eğer, dogru yerdesin. Zeynep kamilde pınar hoca var habitel abortus diye geciyor tekrarlayan düşükleri araştırıyorlar. Ben de sağ dogumdan sonra iki tane ikinci trimester kayıp yasadım. pınar hoca gerekli tüm testleri istiyor ortalama 2 3 ay sürüyor. Mesela bana tromboli paneli yapıldı, genetik test, protein s ve c değerleri homosisteinler, romatizma testleri, enfeksyon testleri, rahim filmleri vs vs.Mesela bende üreplazma die bir enfeksyn cıktı. Bu da tekrarlayan düşüğe sebebiyet verebilşyormus. Perinatolıji konusunda benimde merak ettiğim suan kan sulandırıcı basladm, suan gebe değilken bu sürecte gitmek de fayda var mı, yani kan sulandırıcınn dozunu neye göre belirleyeceğiz bilmşorm kendi doktorum direkt 800 lük baslayalım dedi. Korkuyorumda. Sonucta kanı fazla sulandırmakta sıkıntı