Kızlar bugün doktora gittim kan tahlili verdim b12 eksikliği varmış dodex ampül diye bişey verdi iğne 5 gün sonra hafta da bir kullanan veya bu durumu yaşayan var mı . Halsizlik , yorgunluk , karncalanma gibi şikayetlerim vardı bu ara da inşallah geçer