Arkadaşlar merhaba ben 32 haftalık hamileyim gebeliğin başından beri 150 mg ecopirin ve hibor 5000 iğne kullanıyorum doktorum kan sulandırıcı kullanan annelerin bebekleri normalden daha ufak olabiliyor örneğin 3,5 kilo değilde 3 kilo doğabilir veya 2800 civarı doğabilir endişe edecek bir durum yok diyor bgn muayenemiz vardı 32 olması gerekirken ultrason da 30+4 çıktı olculerimiz normal.olabilir dedi sormak istediğim şey şu benm gibi kan sulandırıcı kullanan anneler siz de aynı durumdamisiniz veya 1 hafta geriden gelen.anneler var mı bizim gibi ? Ayrıca kan sulandırıcı hapı kaçıncı haftada bıraktınız