Önce klasik cümleyi söylemem lazım.😂 burada çok normal doğum hikayesi okudum acaba yapabilir miyim bende diye düşünüyordum vee yaptıım:) Artık devamlı acile gitmeye başlamıştım acildekiler beni tanıyordu😁 Sancılarım oluyor gibiydi bi hevesle gidiyordum nst de ağrı çıkmıyordu ve açılma yok deyip gönderiyorlardı buda beni üzüyordu. En son 40+2 de acile gittim her zaman ki gibi ve yine aynı şeyi söylediler 40+5 e kadar bekleyelim olmazsa suni sancı verelim dediler benimde 40+6 da doktor kontrolüm vardı. Sancılarım gelmiyordu.Sancılarım gelsin diye ben her duyduğumu yaptım. Korumasız ilişki, spuat, hurma, yürüyüş, perine masajı falan ama hiçbiri ne açıklığıma fayda etti ne sancıma:) Neyse 40+6 oldu ve geldi hastaneye gitme günü🥺 Neyse hastaneye gittik doktorun odasına girdim ve yatış verdiler. Çıktım odaya damar yolu falan açıldı açıklığıma bakıldı 1 cm dediler sonra korkulu rüyam geldi. 13.15 de serum takıldı ve suni sancı takıldığı için devamlı nst ye bağlı olmak zorundasın 4-5 saat sol tarafıma yata yata felç oldum sandım😂 Neyse akşam 18.30-19.00 a kadar bende tık yoktu bu saatlerde bi baktılar açıklığa 1.5 cm dediler yine üzüldüm eyvah böyle giderse ben 2 güne anca doğururum diye düşündüm😂 Neyse 19.00 gibi benim kendi sancılarım geldi ama öyle böyle gelmek değil bir anda geldi ve 1 er dakika arayla gelmeye başladı. Hemşire de şaşırdı sancıların ne kadar yükseldi bir anda senin diye. Biraz yürüyüş yapayım ne olur diye yalvardım suni sancıyı kapattılar biraz saat 9 gibi açıklığa tekrar baktılar 2 cm olmuş ve rahim yolu çok güzel incelmiş böyle giderse gece 3-4 gibi doğumun olur senin dedi ebem. Bu beni heyecanlandırdı. Suni sancıyı takmayın ne olur diye yalvarıyorum çünkü yatağa bağlı kalıyorsun sancı geldiğinde deliriyorsun ebem seni bu ilerletti biraz daha takalım çıkaralım dedi. Ben sancı geldikçe ağlamaya başladım artık. Gece 11 e kadar suni sancı takılı kaldı bir yandan sancılarım da geliyor ara sıra durdurup yürüyüş için izin alıyorum geliyorum tekrar takıyorlar neyse 11 de çıktı suni sancı bide suni sancı takılı olduğu için yemek de yedirtmiyorlar ben öğlen suni sancı takılmadan yemiştim sonra yasakladılar suni sancı bitince yiyebilirsin dediler sağ olsun eşim bi şeyler almış ama yiyemiyorum ki sancılar yüzünden 2-3 kraker az da meyve suyu içtim onu da gittim çıkardım zaten rahim yolu inceldikçe mide bulantısı yaparmış ben bu sefer devamlı lavaboya gitmeye başladım. Bide suni sancı takılmadan önce lavman yapıyorlar bunu da söyleyim arada. Gece 03.00 gibi sancılarım iyice çoğaldı odada bağırmaya başladım bir andan da çıkarıyorum ara sıra nst ye bağlıyorlar o sıra da da nst de bağlı olduğum için lavaboya gidemedim yardım edin diye bağırıyorum devamlı açıklığa bakıyorlar her baktıklarında 1 cm artıyor. Neyse sancılar sıklaştı ben duramıyorum bağırıyorum artık çatala çıkardılar açıklığa bakalım diye bakarlarken sancım çoğaldı yapmayın diye bağırdım. Ebe 8 cm dedi açıklığa doktor baktı 9 cm biz bunu doğurturuz hadi masaya dediler ve gittik doğuma. Doktorlarım olsun ebelerim olsun hepsi birbirinden iyiydi ben bi ara yeter artık sezaryene alın beni nolur diye yalvardım doktorum ve 2 ebe girdi doğuma baya bi kızdı sen sezaryeni kolay mı sanıyorsun bu saate kadar acı çektin güzelce ıkınırsan hemen 4-5 ıkınmaya olur diye. Ben hep duyardım bağırarak ıkınırsan nefesini kontrol edemezsin dÜzgün ıkınamazsın kötü sonuçlar çıkar diye bir anda o aklıma geldi bağırmamaya çalıştım doktor da sancın geldiğinde ıkın dedi bende öyle yaptım ben ıkınırken karnımdan da birisi baskı yapıyordu o yüzden göğüs kafeslerim hala ağrıyor😂 gece 3.30 gibi doğuma girdim 3.57 de oğlum dünyaya geldi karnıma koydular. O an bütün acılar sancılar her şey bitti gitti bebeği giydirdiler yanıma getirdiler. Sonra benim eşimi çıkarmaya çalıştılar. Büyük ihtimalle haftasını geçtiği için içeride baya yaşlanmış parça parça çıktı son zamanlarda bütün çıktı. Bi yarım saat falan ona uğraştılar. 1 saat falan da dikişlere uğraştılar. Bebekten sonra 1.5 saat içeride kaldım sonra çıktım ben. Ben çıkana kadar bebeğim oraları yıkmış açlıktan 😂 bende doğumhaneden çıktım tekerlekli sandalyeye oturttular bebeği durmuyor diye yanıma getirdiler beraber yatağa gittik sonra oturdum bebeğimi emzirdim. Gece doğum yaptım öğlen hastaneden çıktım. Sezaryen olsa oturup bebeği emzirme gibi bi şansın bile olmuyor o an o acıyla istiyorsun ama bence imkanınız varsa normal doğum yapın o acıları o an çekin sonra rahat edin ben hastaneden geldim istediklerimi yedim içtim hiçbir kısıtlama yoktu. Eve geldim rahat rahat oturdum yürüdüm. He bide doğumda su diye yalvardığımı da hatırlıyorum ebem de doğum olsun söz getireceğim dedi doğumdan sonra getirdiler hepsini bitirdim bi içişte😂 benim diyeceklerim bu kadar. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Sorularınız varsa seve seve cevaplarım. Biz 1 haftalık olduk bile ve bu yazıyı bebeğim yanımda uyurken yazıyorum:) rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏