Fatnur38 Kızlar henüz yolun başındayız 6+5 şeker gebelikte malesef daha zor oluyor varmı tecrübeli anneler şekerler nasil
Hmeren10 Ben varım ☺️ Dikkat etmeye çalışıyorum ama bazen dikkat edemiyorum ister istemez ☺️ İkinci gebeliğim olunca sanırım biraz daha rahatım ☺️
Mervemeh Benim ilk gebeliğim hamilelikten önce çok yüksekti şekerim şimdi normallerde seyrediyo dikkat ediyorum ama bazende edememezlik oluyo mecburen bebişten 🙂
Ervaduru Fatnur38 vallahi şekerim varmı yok mu tam belli de değil işte şimdi ha1bc 5.29 cıktı 8 haftalıgım daha